Tijdens het whiskyfestival In Gent op 13 t/m 15 februari en Whiskyfestival Noord Nederland van 27 t/m 29 maart zullen we met een stand aanwezig zijn.
Hopelijk komen we elkaar daar tegen.
Dennis Hendriks
Senior ambassador
The Glenrothes
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Leuk, zie je in Gent
BeantwoordenVerwijderenennuh WFNN is in maart, niet in januari....
@Teun, je hebt gelijk, Het is inmiddels aangepast.
BeantwoordenVerwijderen