Voor een ieder die erbij was en voor een ieder die het heeft gemist. Het whisky festival Noord Nederland was een geweldig evenement dit jaar. Mooie ingetogen sfeer, veel beginners en gevorderde bezoekers doro elkaar heen. Leuke whiskies om te proeven en een uitstekende organisatie. We hebben nu alweer zin in volgend jaar.
Bij ons waren de selcect reserve en de vintages 1991, 1994 en 1985 te proeven. En... voor het laats de 1978. Deze is inmiddels op en dus niet meer bij ons te proeven. Helaas, het wachten is nu op een nieuwe expressie.
Proost!