woensdag 4 februari 2009

events

Tijdens het whiskyfestival In Gent op 13 t/m 15 februari en Whiskyfestival Noord Nederland van 27 t/m 29 maart zullen we met een stand aanwezig zijn.
Hopelijk komen we elkaar daar tegen.

Dennis Hendriks
Senior ambassador
The Glenrothes

Welkom

Welkom Op the Glenrothes Blog.

Hier zullen we je op de hoogte hoeden van alle evenementen waar we als Glenrothes aanwezeig zullen zijn.
Natuurlijk zijn we benieuwd naar jullie bevindingen en suggesties.
Kiik ook eens naar onze internationale site met tal van weetjes.

Slainte,

Dennis Hendriks
Senior Ambassador
The Glenrothes

start van het log

Dit is de offieciee start van de glenrothes weblog der Nederlandse ambassadeurs.