Voor een ieder die erbij was en voor een ieder die het heeft gemist. Het whisky festival Noord Nederland was een geweldig evenement dit jaar. Mooie ingetogen sfeer, veel beginners en gevorderde bezoekers doro elkaar heen. Leuke whiskies om te proeven en een uitstekende organisatie. We hebben nu alweer zin in volgend jaar.
Bij ons waren de selcect reserve en de vintages 1991, 1994 en 1985 te proeven. En... voor het laats de 1978. Deze is inmiddels op en dus niet meer bij ons te proeven. Helaas, het wachten is nu op een nieuwe expressie.
Proost!
woensdag 1 april 2009
woensdag 4 februari 2009
events
Tijdens het whiskyfestival In Gent op 13 t/m 15 februari en Whiskyfestival Noord Nederland van 27 t/m 29 maart zullen we met een stand aanwezig zijn.
Hopelijk komen we elkaar daar tegen.
Dennis Hendriks
Senior ambassador
The Glenrothes
Hopelijk komen we elkaar daar tegen.
Dennis Hendriks
Senior ambassador
The Glenrothes
Welkom
Welkom Op the Glenrothes Blog.
Hier zullen we je op de hoogte hoeden van alle evenementen waar we als Glenrothes aanwezeig zullen zijn.
Natuurlijk zijn we benieuwd naar jullie bevindingen en suggesties.
Kiik ook eens naar onze internationale site met tal van weetjes.
Slainte,
Dennis Hendriks
Senior Ambassador
The Glenrothes
Hier zullen we je op de hoogte hoeden van alle evenementen waar we als Glenrothes aanwezeig zullen zijn.
Natuurlijk zijn we benieuwd naar jullie bevindingen en suggesties.
Kiik ook eens naar onze internationale site met tal van weetjes.
Slainte,
Dennis Hendriks
Senior Ambassador
The Glenrothes
Abonneren op:
Posts (Atom)